Daar gaan we - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lise en Merel - WaarBenJij.nu Daar gaan we - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lise en Merel - WaarBenJij.nu

Daar gaan we

Blijf op de hoogte en volg Lise en Merel

03 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Daar gaan we dan op naar het grote avontuur. Na wat tegenslagen zijn we dan toch klaar voor onze reis, 5 maanden Zuidoost Azië ontdekken en onveilig maken. De tassen zijn gepakt, studies afgerond, baantjes opgezegd en alle vrienden en familie gedag gezegd. Nu nog op naar Schiphol waar de laatste familieleden en vrienden ons zullen gaan uitzwaaien en dan hup het vliegtuig in. Zo'n kleine 17 uur reizen en dan welkom Bangkok! Ons volgende blog zal dan ook vanuit een warmer land geschreven worden, namelijk Thailand. Maar eerst het vliegtuig in en tot in Azië!

• 03 Februari 2014 - 17:09

Cindy:

Veeeeel plezier meiden! Geniet ervan!

• 03 Februari 2014 - 18:35

Andries:

Ik ben nu al benieuwd naar jullie verhalen en foto's!!!
    have lots of fun girls :D
    en ik wens jullie een héél goede reis!!!

• 03 Februari 2014 - 20:43

Huismannen:

Blij dat we je nog even gezien hebben vandaag Merel. Nogmaals een geweldige tijd samen
    en we zullen je blijven volgen hier. Geniet ervan jullie hebben het verdiend!

• 03 Februari 2014 - 20:48

Opa En Oma:

Lise en Merel, geniet ervan, ga lekker eten en maak vrienden. Ontdek vele mooie dingen. We blijven jullie volgen

• 04 Februari 2014 - 11:36

Tante Wil En Ome Arie:

Allereerst een vlotte vlucht, leuk dat wij jullie kunnen volgen.

• 04 Februari 2014 - 14:42

Sandra:

Hoi meiden,
    Heel veel plezier. Geniet ervan, dit is een kans uit duizenden!! Ik ga je lekker volgen en wacht op leuke berichtjes en prachtige foto's.
    Dikke xxxx uit Purmerend

• 04 Februari 2014 - 19:50

Mama:

Lieverds, ga ervan genieten!Wij hebben alvast een voorproefje op het Oosterse eten genomen!
    Heerlijk gegeten op de zeedijk en geproost op jullie!!Ben benieuwd naar het eerste bericht!
    Dikke kus papa en mama

• 06 Februari 2014 - 08:34

Lisa:

Klink super! Heel veel plezier en ik kijk uit naar het volgende reisverslag! X Lisa

• 07 Februari 2014 - 12:03

Greet Kastermans:

Hoe was het in Bangkok,alles rustig?

Doe wel voorzichtig en let op je spullen,liefs en groetjes

• 08 Februari 2014 - 09:46

Mieke En Lucas:

Hi meiden,

Heel erg veel avonturen gewenst.

Gaan jullie op de "voet" volgen.

Take care :-)

• 09 Februari 2014 - 12:02

Altina En Enrico:

Heel veel plezier meiden...geniet...een hele ervaring!! Xx